Service og serviceaftaler
Uanset hvilken kaffeløsning eller vending automat du vælger til din virksomhed, så anbefaler Freehand Coffee Company altid, at du tegner en af vores serviceaftaler.
Kaffeløsninger og serviceaftaler går hånd i hånd
Når du med jævne mellemrum får tjekket din kaffemaskine af professionelle teknikkere, er du sikker på, at virksomhedens kaffemaskine leverer kvalitetskaffe hver eneste gang. Hos Freehand Coffee Company kan du vælge mellem vores Serviceaftale Premium eller Business.
Vores Serviceproces er 100% digital, og problemer med kaffemaskinen bliver ofte løst via telefonen. Hvis det ikke kan løses via telefon, har vi en hurtig responstid. Serviceprocessen kan du se herunder:
Kaffemaskinen får driftstop, og det skal løses hurtigt
Du scanner QR-koden på kaffemaskinen og udfylder formularen
Vi registrerer problemet og sender det til teknikeren
Den nærmeste tekniker påbegynder opgaven og kontakter jer
Tekniker kommer og fejlfinder, samt fixer kaffemaskinen
Kaffemaskinen virker igen, og du kan nyde din kaffe
Vores serviceaftaler
Tilkaldeservice uden Servicepakke
Kunder, der ikke har tegnet en servicepakke, har følgende mulighed for ad hoc service:
– Helpdesk fra kl. 8:00-16:00 (man-torsdag-fredag 8:00-15:30)
– Servicebesøg tilstræbes udført indenfor 32 arbejdstimer fra serviceudkaldet er modtaget
– Arbejdsløn, kørsel og reservedele efter regning
Få en serviceaftale til din kaffeløsning
Udfyld formularen, og lad os tage en snak om hvordan en serviceaftale kan bidrage til jeres nuværende eller nye kaffeløsning